Procurando alternativas para o Freshdesk? Você veio ao lugar certo.

Encontre as melhores alternativas e concorrentes do Freshdesk. Analise em detalhes 15 Programas de Gravação de Ligações populares para descobrir qual deles atende melhor às suas necessidades. Veja as diferenças entre esses(as) Programas de Gravação de Ligações e o Freshdesk, comparando os recursos, a facilidade de uso, o atendimento e o suporte ao cliente, e as avaliações de usuários reais.

Melhores alternativas ao Freshdesk

Zoho Desk is a cloud-based help desk solution from Zoho Corporation, catering to businesses of all sizes. Key features include management of customer support tickets, a customer support portal, contract management and report... Saiba mais

4,5
Tamanho da empresa
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Sim
4,5
Tamanho da empresa
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Sim

Zendesk is a cloud-based help desk management solution offering customizable tools to build customer service portal, knowledge base and online communities. The solution offers a customizable front-end portal, live chat features... Saiba mais

4,5
Tamanho da empresa
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Não
4,5
Tamanho da empresa
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Não

LiveAgent is an online live chat platform for e-commerce businesses at the small and midsize level. The platform offers live chat application, ticket management, online self-service portals and change and license management, all... Saiba mais

4,5
Tamanho da empresa
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Sim
4,5
Tamanho da empresa
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Sim

Service Cloud from Salesforce is a cloud-based customer service management solution that is designed to initiate customer service activities from anywhere. Built on the Salesforce1 Platform, Service Cloud works to centralize and... Saiba mais

4,5
Tamanho da empresa
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Não
4,5
Tamanho da empresa
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Não

Alloy Navigator is an IT service and asset management solution that enables organizations of all sizes to manage their IT operations. This solution offers a fully integrated help desk, network inventory, knowledge base... Saiba mais

4,5
Tamanho da empresa
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Sim
4,5
Tamanho da empresa
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Sim

Deskpro is a customer service solution that caters to businesses of all sizes across various industries such as information technology (IT), education, gaming, retail and more. Key features include a self-service portal, known... Saiba mais

4,5
Tamanho da empresa
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Não
4,5
Tamanho da empresa
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Não

Bitrix24 is a client management solution that provides a platform for businesses to organize and track interactions with potential or existing clients and partners. The software allows users to log and manage client interactions,... Saiba mais

4
Tamanho da empresa
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Sim
4
Tamanho da empresa
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Sim

Freshservice is a cloud-based IT Help Desk and service management solution that enables organizations to simplify their IT operations. The solution offers features that include a ticketing system, self-service portal and... Saiba mais

4,5
Tamanho da empresa
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Não
4,5
Tamanho da empresa
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Não

TeamSupport is a post-sale award-winning customer support software company built specifically for the unique needs of B2B (business-to-business) technology-enabled companies within the computer software, hardware, information... Saiba mais

4,5
Tamanho da empresa
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Não
4,5
Tamanho da empresa
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Não

Zoho CRM is a cloud-based business management platform that caters to businesses of all sizes. It offers sales and marketing automation tools with helpdesk, analytics and customer support functions. Zoho CRM helps users respond... Saiba mais

(0 avaliações)
(0 avaliações)

C2 ATOM is a cloud-based IT service management solution that helps users manage and automate requests, assets, and tasks. Service desk features are built around filtered service catalogs and can be customized to meet the specific... Saiba mais

4
Tamanho da empresa
Preço
Avaliação gratuita: Não
Versão gratuita: Não
4
Tamanho da empresa
Preço
Avaliação gratuita: Não
Versão gratuita: Não

Asana helps teams orchestrate their work, from daily tasks to strategic initiatives. With Asana, teams are more confident, move faster, and accomplish more with less, no matter where they are located. More than 100,000 paying... Saiba mais

4,5
Tamanho da empresa
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Sim
4,5
Tamanho da empresa
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Sim

HarmonyPSA is a hybrid professional services automation (PSA) solution that helps cloud-based managed service providers and software companies of all sizes to manage their business operations. The solution can be deployed either... Saiba mais

4,5
Tamanho da empresa
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Não
4,5
Tamanho da empresa
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Não

Deskero by Nabra is a cloud-based help desk management solution designed for businesses of all sizes. It offers ticketing, multi-channel support, social media and chat support and reporting functionalities within a suite. Phone,... Saiba mais

4,5
Tamanho da empresa
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Não
4,5
Tamanho da empresa
Preço
Avaliação gratuita: Sim
Versão gratuita: Não