Sobre o NICE CXone

NICE inContact is cloud-based call center software that helps businesses to maximize the quality of leads and minimize the cost of client interaction. The solution comprises many features required to process inbound support requests and helps businesses connect with their customers via multiple channels such as inbound/outbound voice calls, email, voicemail, chat, social media and more. NICE inContact offers various call routing features, like IVR, CTI and ACD. The system also includes workforce optimization capabilities such as e-learning, hiring and workforce management. The blended predictive dialer tool offers call blending, message lay-down dialing, call suppression and auto dialer for blended call centers. The solution seamlessly integrates with popular CRM applications like Salesforce and Oracle Service Cloud. NICE InContact can be used by small business and large enterprises alike and is in place across a wide variety of vertical markets. Customer service and support applications are also available as part of the integrated suite.
NICE CXone Software - 1
NICE CXone Software - 2
NICE CXone Software - 3
NICE CXone - Vídeo
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Preço do NICE CXone

NICE CXone não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do NICE CXone a partir de 100,00 US$/mês.

Preço inicial:
100,00 US$/mês
Versão gratuita:
Não
Versão de teste gratuita:
Sim

Alternativas para oNICE CXone

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Avaliações do NICE CXone

Nota do recurso

Relação qualidade/preço
4,0
Funcionalidade
4,1
Praticidade
4,2
Suporte ao cliente
4,0
5 avaliações do 516 Ver todas as avaliações
Isabel S.
  • Setor: Telecomunicações
  • Porte da empresa: 1 001-5 000 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação
Relação qualidade/preço
5
Recursos
5
Praticidade
4
Suporte ao cliente
4

5
Avaliado em 27/08/2021

nice to everyone

Nesse aspecto está perfeito para uso.

Vantagens

O nice é um recurso ótimo para uso, muito fácil de manusear e tem informações de uso. Ele tem as opções de pausas e bem fácil de fazer ligações.

Desvantagens

A melhoria, seria o aviso de pausa, colocar um time para quando a pausa estivesse para acabar, e avisar quando você estivesse no final dela, porque as vezes esquecemos.

Jessica S.
  • Setor: Bancos
  • Porte da empresa: 1 001-5 000 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação
Relação qualidade/preço
0
Recursos
5
Praticidade
5
Suporte ao cliente
0

4
Avaliado em 28/08/2021

Facilidade e praticidade é tudo no nosso dia a dia

Vantagens

Facilidade de utilizar, simples e eficaz

Desvantagens

Acredito que deve melhorar em questão de alguns erros que de vez enquanto aparece , e algumas vezes trava

Danilo A.
  • Setor: Telecomunicações
  • Porte da empresa: 10 000+ funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação
Relação qualidade/preço
5
Recursos
5
Praticidade
5
Suporte ao cliente
4

4
Avaliado em 08/09/2021

Max Nice

Vantagens

Uso diariamente, sem problemas e com muita estabilidade

Desvantagens

São muitas telas até chegar o momento de se logar

Shanice P.
  • Setor: Telecomunicações
  • Porte da empresa: 5 001-10 000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação
Relação qualidade/preço
5
Recursos
5
Praticidade
5
Suporte ao cliente
4

5
Avaliado em 16/05/2022

Nice Interface

I loved the app it helped my agents perform their jobs more efficiently

Vantagens

I love how i was able to control the information uploaded into the software for employees to manage.

Desvantagens

The setup process is not easy if your not knowledgeable of the content and or company your using the software for

Emily M.
  • Setor: Hotelaria
  • Porte da empresa: 10 000+ funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação
Relação qualidade/preço
4
Recursos
4
Praticidade
5
Suporte ao cliente
5

4
Avaliado em 21/05/2020

InContact Review

Vantagens

Very user friendly. We very rarely need help from our IT team to make any changes or updates. Most reports and tools can be figured out. Training tools are great. Integration very simple, using Skybox to assist. TAM, Garland Bailey, is excellent.

Desvantagens

Analytics are hard to use and are not accurate based on what I know.
InView does not match InContact reporting. We have asked for support/assistance resolving issues and we have not received resolution in over 3 months.
We need additional widgets in the dashboard but can't get them.

Alternativas consideradas

Five9

Razões para escolher o NICE CXone

InContact was more user friendly. Enghouse required IT support for us to make any changes, with additional cost associated for their support. Cloud based. Ability to add additional users easily, all over the country.

Software anterior

Five9

Razões para mudar para o NICE CXone

We had already done our due diligence by the time we started evaluating Five9 and they seemed very comparable.

Resposta de NICE inContact

Thanks for your detailed review, Emily!

Respondido em 01/07/2020

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