Sobre o Freshdesk

Freshdesk is a cloud-based customer service software that helps businesses provide effortless service across every customer touchpoint. Freshdesk empowers businesses to monitor customer conversations across email, phone, chat, social media and instant messaging, improve agent productivity with smart automations, deliver self-service experiences with AI-chatbots and branded help centers, and monitor key performance metrics with powerful analytics.
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Preço do Freshdesk

Freshdesk possui uma versão gratuita e oferece versão de teste grátis. Versão paga do Freshdesk a partir de 18,00 US$/mês.

Preço inicial:
18,00 US$/mês Veja detalhes de preços
Versão gratuita:
Sim
Versão de teste gratuita:
Sim

Alternativas para oFreshdesk

Zendesk is a cloud-based help desk management solution offering customizable tools to build customer service portal,... Saiba mais
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Salesforce Service Cloud

Service Cloud é a plataforma de atendimento ao cliente do CRM Nº1 do mundo que permitirá a você oferecer um atendimento... Saiba mais
O Jira Software é uma ferramenta de gerenciamento de processos empresariais usada em equipes ágeis para planejar,... Saiba mais

Salesforce Sales Cloud

O Sales Cloud é uma plataforma de gestão do relacionamento com o cliente (CRM) personalizável que cresce com você.... Saiba mais

JIRA Service Management

Formerly known as Jira Service Desk, Jira Service Management is an IT service management solution that unlocks... Saiba mais

Avaliações do Freshdesk

Nota do recurso

Relação qualidade/preço
4,4
Funcionalidade
4,3
Praticidade
4,5
Suporte ao cliente
4,5
5 avaliações do 2 511 Ver todas as avaliações
Avaliador Verificado
  • Setor: Bens de consumo
  • Porte da empresa: 1 001-5 000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação
Relação qualidade/preço
5
Recursos
5
Praticidade
5
Suporte ao cliente
5

5
Avaliado em 02/04/2020

Freshdesk

Controlo todos os chamados que a equipe responde por lá

Vantagens

Aplicativo muito leve e útil para o controle e monitoramento de atendimentos de chamados, aplicativo bem completo

Desvantagens

Versão em português seria bem legal, sem contas o fato que de vez em quando as notificações não funcionam.

Daisy
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação
Relação qualidade/preço
0
Recursos
5
Praticidade
5
Suporte ao cliente
0

5
Avaliado em 31/07/2022

All-in-one solution and gradually extendible

Vantagens

The analytics are very insightful, it solves for us support management/knowledge base management/customer success (a CRM software provider with 12k clients)
The knowledge base management in 6 different languages is very user friendly and easy to manage.
We were able to gradually extend the functionality, first developed ourselves to integrate with our backend. Then integrated Chat management/integrated JIRA/ review management (we are still able to extend with chat bot and forums if we want).

Desvantagens

Maybe the search functionality could be extended, the filters on top of search terms are quite limited.

Ondřej
  • Setor: Hotelaria
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação
Relação qualidade/preço
3
Recursos
4
Praticidade
5
Suporte ao cliente
2

4
Avaliado em 15/06/2022

Great product, bad customer support

It's quite expensive for small teams which needs advanced features, but in comparison with alternatives, the price is OK. We use it for more than 2 years and it made our work easier.

Vantagens

Freshdesk offers a broad list of features you can use in your day-to-day work and is really powerfull tool for your customer service team.

Desvantagens

Definitely the Customer support of the product. Sometimes it works OK, but sometimes you really wait more than you should to get help with easy to solve problems.

Alternativas consideradas

Daktela e Zendesk

Razões para escolher o Freshdesk

Podio is not really made for customer support teams. We wanted some professional, easy-to-use tool.

Software anterior

Podio

Razões para mudar para o Freshdesk

Price, features, contact center
jaime
  • Setor: Serviços financeiros
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação
Relação qualidade/preço
2
Recursos
4
Praticidade
3
Suporte ao cliente
3

3
Avaliado em 29/06/2022

Keep track of prios and tasks using freshdesk

Vantagens

The software is easy to use and a great way to keep track of internal team priorities and tasks.

Desvantagens

The search feature left a lot to be desired.

Shayla
  • Setor: Internet
  • Porte da empresa: 1 001-5 000 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de dois anos
  • Fonte da avaliação
Relação qualidade/preço
4
Recursos
4
Praticidade
4
Suporte ao cliente
4

4
Avaliado em 08/06/2022

Excellent customer support ticket system

Our team were able to automate and monitor a number of our process workflows thanks to Freshdesk's help. In addition, it is a better choice than emailing support questions and concerns. Freshdesk allows our clients to see their ticket status and ticket history, as well as submit their comments and rating, which simplifies the process of providing excellent customer service.

Vantagens

Freshdesk has a wide range of essential services, including live chat, email, phone, and social media support channels. The software is cloud-based and easy to use, with clever automation capabilities that guarantee things are done easily and quickly, resulting in more efficient corporate operations and a better customer experience.

Desvantagens

Upgrades to Freshdesk's reporting feature are, in my opinion, overly pricey for individual agents and users. There is a good thing about Freshdesk's free trial plan since it allows us to test out their vast variety of services before making a decision on whether or not to upgrade our business.

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