Fresha


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1191 avaliações (5/5)
 
Fresha, formerly Shedul, is a cloud-based appointment scheduling and business management software solution. It offers slot booking, calendar management, product management, service management and a point of sale (POS) functionalities within a suite. The product caters to caters to the needs of hair and beauty salons, massage centers, spas and saunas, health clinics, gyms and trainers industry segments. Fresha allows customers to book appointments online via browser app or mobile app. Fresha also allows users to send automated reminders or alerts to customers about appointments, events and offers. The activity dashboard allows users to keep track of the daily activities, such as booking dates, notifications and actions. Fresha also offers retail management, which allows users to manage POS transactions, invoicing, receipts and taxes. Other features of the product include appointment preferences, appointment histories, contact details and future bookings. The vendor offers online and knowledge base support to the customers.
 

Fresha - Client booking
 
  • Fresha - Client booking
    Client booking
  • Fresha - Calendar management
    Calendar management
Sistemas operacionais compatíveis:
Navegador web (independente o SO), Windows 10

1191 avaliações do Fresha

 

Michel K. Especialidade: Construção Número de funcionários:  2-10 funcionários Número de funcionários:  2-10 funcionários

05/08/2020

05/08/2020

Fonte da avaliação: Capterra

Inovador

Praticidade

 

Funcionalidade

 

Qualidade do produto

 

Relação qualidade/preço

 

Praticidade
Praticidade
Funcionalidade
Funcionalidade
Relação qualidade/preço
Valor

Fiquei muito contente de conhecer e poder usar esse aplicativo. É simples, sem burocracia. Direto ao ponto!

Vantagens

Ótimo aplicativo para procurar por um profissional qualificado. As buscas são fáceis de fazer, tem os preços, combos, os detalhes, da para agendar um horário direto pelo programa. Super moderno.

Desvantagens

Como é um programa com recursos novos, nem todos os lugares pra onde se viaja encontramos informações de estabelecimentos comerciais.

Vincent P. Especialidade: Cosmético Número de funcionários:  2-10 funcionários Número de funcionários:  2-10 funcionários

06/12/2019

06/12/2019

Fonte da avaliação: Capterra

The best

Traduzido para o Português
Praticidade

 

Funcionalidade

 

Qualidade do produto

 

Relação qualidade/preço

 

Suporte ao cliente

 

Praticidade
Praticidade
Funcionalidade
Funcionalidade
Relação qualidade/preço
Valor
Suporte

Vantagens

I am a professional in hairdresser and I highly recommend this booking system.
easy to custom or to use. It does what you looking for.
Vincent hair passion.

Desvantagens

Should be able to have more pictures, it is limited to 4 on the venue.
And please if you could add some pictures for each services would be fantastic!

Rachel R. Especialidade: Consultório médico Número de funcionários:  11-50 funcionários Número de funcionários:  11-50 funcionários

01/12/2020

01/12/2020

Fonte da avaliação: Capterra

Going Live with On Line Booking

Traduzido para o Português
Praticidade

 

Funcionalidade

 

Qualidade do produto

 

Relação qualidade/preço

 

Suporte ao cliente

 

Praticidade
Praticidade
Funcionalidade
Funcionalidade
Relação qualidade/preço
Valor
Suporte

Vantagens

The Customer Service. Hands down the most outstanding customer service . Fresha is there to answer questions, provide training, assistance and follow through with genuine care and dedication to make your scheduling, on line booking and marketing successful. We are very pleased with the outstanding
investment Fresha has brought our Company.
The software is very user friendly. Our guests have loved the on line booking upgrade which has increased our sales and made it more convenient our guests to have options and information about the service and treatments that we provide.

Desvantagens

We wish we would have launched Fresha Plus sooner.

Khane K. Especialidade: Serviços a indivíduos e famílias Número de funcionários:  2-10 funcionários Número de funcionários:  2-10 funcionários

19/01/2021

19/01/2021

Fonte da avaliação: Capterra

Great App

Traduzido para o Português
Praticidade

 

Funcionalidade

 

Qualidade do produto

 

Relação qualidade/preço

 

Suporte ao cliente

 

Praticidade
Praticidade
Funcionalidade
Funcionalidade
Relação qualidade/preço
Valor
Suporte

Vantagens

Fresha was very easy to set up. They constantly improve features and take suggestions.

Desvantagens

The least thing I liked was they switched to being a paid app, but it’s still one of the best

Gus L. Especialidade: Varejistas Número de funcionários:  2-10 funcionários Número de funcionários:  2-10 funcionários

15/11/2020

15/11/2020

Fonte da avaliação: Capterra

Wolve in sheeps clothing

Traduzido para o Português
Praticidade

 

Funcionalidade

 

Qualidade do produto

 

Relação qualidade/preço

 

Suporte ao cliente

 

Praticidade
Praticidade
Funcionalidade
Funcionalidade
Relação qualidade/preço
Valor
Suporte

As described above.

Vantagens

Ease of use....some functions in analytics

Desvantagens

Their new Fresha pricing system is hidden in there description words of the product. Be very careful of what you get yourself in for.
Their payment system back to you, the user, with Fresha plus is not described till you start using it. They have 4 processing times done over 24 hrs meaning payments took up to 7 days to be paid out. They describe how much you should be getting daily but I found i would only receive 20% of what I should have been getting. You will also be manipulated and pressured and lied to to get you off the free system and onto the payment system.
Our business was in the number one position in Australia of all users for 5 stars for Fresha.
I definitely don't recommend them. We have left for a much better online system.