Sobre o NinjaOne

O NinjaOne (antigo NinjaRMM) é a principal solução unificada de operações de TI que simplifica o trabalho das equipes de TI. Com o NinjaOne, as equipes de TI podem gerenciar terminais e dar suporte aos usuários finais em uma plataforma intuitiva, moderna e rápida, melhorando a eficiência dos técnicos e a satisfação do usuário. A plataforma do NinjaOne garante às equipes de TI: monitoramento proativo, gerenciamento remoto, controle remoto, gestão de patches, gestão de software, gestão de ativo de TI, backup, documentação de TI e recursos de central de atendimento em um só lugar. O NinjaOne apoia mais de 9 mil clientes pelo mundo e constantemente é classificado em primeiro lugar por nosso suporte ao cliente. A plataforma do NinjaOne garante às equipes de TI: monitoramento proativo de terminais, gerenciamento remoto, controle remoto, gestão de patches, gestão de software, gestão de ativo de TI, backup, documentação de TI e recursos de central de atendimento em uma solução unificada de interface intuitiva, moderna e rápida.
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NinjaOne - Vídeo
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Preço do NinjaOne

NinjaOne não possui uma versão gratuita, mas oferece versão de teste grátis. Versão paga do NinjaOne a partir de 3,00 €/mês.

Preço inicial:
3,00 €/mês Veja detalhes de preços
Versão gratuita:
Não
Versão de teste gratuita:
Sim

Alternativas para oNinjaOne

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ConnectWise Control

ConnectWise Control is cloud-based operations management solution that allows technicians to perform remote support,... Saiba mais

Avaliações do NinjaOne

Nota do recurso

Relação qualidade/preço
4,8
Funcionalidade
4,6
Praticidade
4,8
Suporte ao cliente
4,9
5 avaliações do 156 Ver todas as avaliações
Eduardo
  • Setor: Internet
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação
Relação qualidade/preço
4
Recursos
5
Praticidade
5
Suporte ao cliente
4

5
Avaliado em 30/04/2022

Painel RMM incrível

O Ninja permite otimizar o software dos sistemas e gerenciar os usuários proativamente os problemas e automatizar muitos dos sistemas de problemas e sistemas de gerenciamento dos problemas.

Vantagens

A primeira é a facilidade de configuração e organização para diferentes clientes. Se você tiver experiência com ferramentas de administração do sistema, a curva de aprendizado será mínima. Achei o NinjaRMM fácil de configurar patches e scripts e implantar sua integração Webroot. A equipe de suporte ao cliente da NinjaRMM se dedica a ajudar a tornar a NinjaRMM acessível e adequada às suas necessidades.

Desvantagens

O ponto negativo que posso dizer é que não possui um método de distribuição integrado. Você precisa confiar no AD ou em algo como o PDQ Deploy para implantá-lo automaticamente na rede.

Tim
  • Setor: Serviços de Facilities
  • Porte da empresa: 1 001-5 000 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação
Relação qualidade/preço
5
Recursos
5
Praticidade
5
Suporte ao cliente
5

5
Avaliado em 22/05/2020

Best RMM tool on the market

I manage an in-house IT department and we always struggled with tracking hardware, history, and status.

No matter what we found, we just couldn't get one that was accurate and easy to keep up to date.

Ninja just DOES it. I don't have to think about it. I know all my machines in Ninja and the latest info on them is all right there.

This makes our network more visible, trackable. My team solves issues faster, more accurately, and in a happier way than ever before.

Vantagens

Ninja was so easy to setup. It's fun to tweak. The scripts are simple and there are even some basic templates. It tells me everything I need to know about a computer and what's going on.

The integrations have been a huge help. Their documentation is precise, easy to follow and accurate.

Our account manager actually cares and checks in on us every 2 weeks.

Good vendors are so rare, no matter the product. I'm not really sure I could love this product and this company any more than I do.

Desvantagens

The only things I can think that I wish was if Ninja made some their own basic ticketing system. That's not a complaint about the product at all, but the other partners they integrate are way more complicated and expensive than I'd like. I know Ninja would crush it if they made a simple one of their own that was tightly integrated with the Ninja portal.

Also, the NMS deployment is slightly clunkly. I would like Ninja to bring that in house too.

Alternativas consideradas

Atera e Kaseya VSA

Razões para escolher o NinjaOne

spiceworks wasn't accurately keeping my hardware up to date.

Software anterior

Spiceworks

Razões para mudar para o NinjaOne

Ninja was easier and integrated better with the tools I wanted. The company was more pleasant to work with too.
Brian
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante Mais de um ano
  • Fonte da avaliação
Relação qualidade/preço
5
Recursos
5
Praticidade
5
Suporte ao cliente
5

5
Avaliado em 08/08/2022

Ninja One changed our business

Fantastic, I can't fault ay aspect of the solution or the people working with the company.

Vantagens

The ease of use along with the great development, technical, support and sales teams mean we are never stuck. That great relationship with the company along with the efficiency of the software means we gave gained and incredible amount of time to do work instead of working on the software.

Desvantagens

The only criticism I have of Ninja One is that they produce a huge amount of features regularly but we would love to have access to them often before they are ready. This is due to the development being customer driven so the upgrades they offer are always great and we are a little impatient!

Alternativas consideradas

N-central

Razões para escolher o NinjaOne

Needed a more mature and capable product

Software anterior

Atera

Razões para mudar para o NinjaOne

Better functionality, better ease of use, better value, and better people to work with.
Jamie
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 51-200 funcionários
  • Usado Outro durante Avaliação gratuita
  • Fonte da avaliação
Relação qualidade/preço
2
Recursos
3
Praticidade
2
Suporte ao cliente
3

3
Avaliado em 25/07/2018

RMM with not enough going on for it

None. We choose not to use this software as it didn't do what we wanted it to do.

Vantagens

I like the overall look of the user interface and it is quick and speedy.
Installs quickly without much delay, provides good information about computer specs.

Desvantagens

Hard to figure out how it works.
Uninstall option simply didn't work.
RMM software installs NOT in the system tray.
Patching is a joke. You cannot block patches easily, its either all of a cateory, ALL or none.
User interface navigation is terrible.
Was completely unable to figure out how scripting works.
No native remote control.
Not enough options.

We have been using Kaseya for 5+ years and it is so much better and easier to use.

Adam
  • Setor: Serviços e tecnologia da informação
  • Porte da empresa: 2-10 funcionários
  • Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
  • Fonte da avaliação
Relação qualidade/preço
0
Recursos
5
Praticidade
5
Suporte ao cliente
5

5
Avaliado em 08/08/2022

NinjaOne: A 5-star product

Ninja has been a joy to work with. The tools available have vastly improved the level of service I can provide to my clients. It has shown itself to be invaluable time and time again for the information it provides and how that speeds up the resolution of any IT issues as a result.

Vantagens

Everything. Device management, Ticketing and more. Each time a new feature is added it becomes a valuable part of our service. No other RMM service I have used has given me as many tools to fix issues as Ninja.

Desvantagens

Nothing, Ninja [SENSITIVE CONTENT]have been very quick to fix any issues or offer workable alternatives instead. I know when there is a problem that I can reach out to Ninja support or my account manager for immediate assistance.

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